28 November 2011

Hobi di Musim Cuti Sekolah

Assalamualaikum.

Fyi, family aku bukan lah yang jenis selalu hang out di luar, bersuka ria and all that. No. Reason nya? Duduk rumah kan elok, dapat rehat. Err. Musim cuti, takkan tak boleh bawak pergi mana mana? Tidak. Cuti ni kita balik kampung. Huh. Tapi! Haa, ada tapi. Hari ini, kami tiga beradik melepaskan geram dengan berjimba jimba dari pagi sampai ke malam di Sunway Pyramid. Weeeeeeee :D Parents kitorang balik kampung, so mereka pun benarkan kitorang pergi bersuka-suki di sana. Semuanya di taja khas oleh Cik NurFaradilla. Hikkk :')



Pada mulanya, ingat nak naik bus. Murah la siket kan? Tapi, boleh ke tak tahu nak naik bas yang mana? (sebenranya pertama kali naik bus)Dah dapat satu bas ni, dah terang lagi bersuluh tulis sunway pyramid dekat cermin dia, boleh pulak adik dengan kakak ragu ragu. Lebih sejam dekat situ, penyudah nya naik teksi. Hadoiy, banyak buang masa kat situ je. Sekitar jam 1130, akhirnya dapat aku memijak tanah tempat hiburan tu. Terus menuju ke wayang, dan membeli tiket filem Immortals. Boleh sakit jantung + rosak pendengaran tengok cerita ni. Serius weh. --' Habis tengok movie, jalan lagi, jalan lagi dan jalan lagi. Masuk kedai buku fofular Popular, aku terduduk akhirnya akibat kepenatan. See? Baru jalan siket dah penat. Boo!

Makan makan dan makan? Sesi bergambar. Yeah! Macam orang dari Penang mai turun KeyEll pulak siap bergambar sakan. Well, ini lah tabiat kami. Tak suka? Kesah aku. Mwahaha. Dan dalam banyak banyak gambar yang di ambil, paling lawak time dengan pokcik Makdu. Hee. Serius sangat seronok

.

*sebak dengan keadaan salah satu surau di bangunan ini, arah kiblat yang salah. hmm,