22 November 2011

Tahniah Pasukan Malaysia

Assalamualaikum.

Aku pasti semua rakyat Malaysia semalam tidur dengan hati yang berbunga bunga. Congratulations to Harimau Muda kerana berjaya menggondol pingat emas untuk negara Malaysia. Korang memang hebat! Lama jugak perlawanan malam semalam. Around eleven o'clock baru habis. Mak aku yang tak pernah pernah tengok bola, tiba tiba je dia layan habis sampai aku berdiri depan tv pun kene marah. Hebat betul penangan diorang ni. Perlawanan semalam boleh buat aku sakit jantung tengoknya. Banyak betul bakat bakat lakonan yang boleh di cungkil dari pemain pemain Idonesia. Serius, tak tipu. Lakonan diorang lagi hebat dari Fasha Sandha. Boo yeah! Yang si Bonai asyik dok pegang pegang jaring gol tu kenapa? Jampi serapah kau tak jadi bro. Dasar pelakon. Masa penalty, kalau perasan lah kan pemain yang kedua kalau tak silap, mulut terkumat kamit. Baca apa bangg?


Sekali lagi tahniah buat Harimau Muda atas kejayaan anda. Bising habis kawasan rumah aku dengan bunyi hon kereta dari orang yang baru balik tengok bola. Budak budak muda semua pulak pakat nyanyi 'we are the champion' ramai ramai. Sumpah happening gila! Next entry aku upload video nya ye. Aku hampir saja menitiskan air mata kegembiraan semalam. Tapi cover macho punya pasal, aku tahan habis habisan. Tak sia sia aku sokong pasukan Malaysia dai dulu. :')