21 November 2011

Gendang-gendut Tali Kecapi

Assalamualaikum.

Pheww, penat betul hari ni. Jari macam nak cramp menaip segala laporan tahunan pusat sumber. Tapi masih mampu menaip entry untuk hari ini. Hikhik. Kata cikgu, kena hantar this year juga. Tapi aku ikhlas dan sangat seronok dapat tolong cikgu. Seawal jam 0930 aku sampai di sekolah. Best, sambil buat kerja layan lagu jiwang sambil mengunyah klon honeystars dengan sopan santunnya.

Yeay yeay. Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut, sure aku happy! Jam 1430 jamuan akhir tahun pengawas PSS diadakan di KFC Kelana Jaya. Serius best gila! Walaupun tak ramai yang hadir, sekitar 30 orang sahaja. But it's still fun bebeyh! For sure hidangan utama adalah ayam bersertakan air kegemaran ku hingga akhir zaman iaitu pepsi yaww. After makan, main game bagi memeriahkan majlis dan sekaligus nak habiskan baki baki hadiah yang ada. Well, aku dapat satu hadiah je. :'(  Tapi ada junior tersayang yang dapat banyak hadiah, lalu didermakan kepada aku satu. Hikk :') Ada satu perkara yang aku hairan sampai sekarang. Kalau aku join warga PSS mesti jadi malu malu. Kenapa eh? Peliks betul la. 


Sampai je rumah terus capai komputer riba yang kucingtahi kucintai dan laman web yang wajib di buka iaitu facebook. Woohoo :D Then baru lah blogspot dan lain lain. Takda apa apa yang menarik, so aku menyambung tugasan untuk meng-edit kan blog my BFF. Okay ke tak awak? Boleh la tu eh ;)

We are family forever :')